Septemberseptemberseptember!

Ni vet ju att jag försöker, det vet ni absolut.
Jag har bara så mycket sprit att ta igen med Jarri, så jag går runt och är halvfull mest hela tiden. Det är ju iförsig ingen direkt ändring ifrån från, men ändå.
Det är ju så...
Ehh..

Jag bestämde mig även i lördags för att köpa laptopen som jag rånade ICA-butik för.
Det blir en.. Vad fan heter dom? Fista. Ja just det.
Windows Fista.
Märket heter något konstigt.. HP. Harry Potter!
Så var det ja..

Nej men Gerre mår definitvt bättre, det är sanningen. Han sover nu mindre och han följde faktiskt med mig och Jarri till puben igår.
Jag ska höra med honom om han orkar blogga...
....
Han säger att han glömt bort hur man gör..
Hrhm..
JAHA
Vad.. förträffligt.


Nej men ha nu en fortsatt trevlig.. dag? Kväll? Jag vet inte.

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0