Jag vill hoa hela natten, hoa hela dan'!

Hejsan våra icke existerande läsare! Jag ska hälsa ifrån Gerre att han kanske kommer blogga. När han kan torka sig själv i röven igen (vilket är mycket efterlängtat) och det säger han kommer vara om cirka 12 månader.
Så om ett år kommer ni få ett inlägg från honom.
Denna blogg borde fan heta "Ruddes bög blogg". För, det är ju bara jag som bloggar här! Det är lite porrigt.

Som sagt, jag har partat loss med Jarri, men tyvärr.. Jarri krockade med sin EPA-traktor igår. Det var lite sådär synd. Jag ska be honom skriva ett inlägg om händelsen senare ikväll, efter att vi träffats på puben.
Här kommer en ny sexig bild på MIG:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0