Min dag i små ölflaskor..

Jag tänkte försöka att panta in det uttrycket, så att säga.
Jag och min tvillingbror, Gerre, bestämde oss idag för att skaffa denna blogg.
Vi tänkte;
"JAMEN ALLA VILL JU HÖRA OM VÅRAT LIV!"
Eller hur?
Det vill ni väl?
Jag lovar, denna blogg kommer bli något stort
Nej nu blev jag såder självgod igen.

Jag tänkte börja med att berätta lite om mig själv, innan jag berättar om dagen.
Jag heter som sagt Rudolf, men kallas Rudde och bor här i Lysekil med min bror, Gerre.
Jag tänker aldrig avslöja min ålder, eftersom att jag, inte har någon ålder. Jag lever i zen.
Jag är odödlig.
Min mamma hette Petra och min pappa hette Erik.
Och, mitt slutbetyg i 9:an var IG.
Ni förstår nog.
Jag har varit praktiskt taget arbetslös hela mitt liv. Jag har haft ett jobb.
Som krockdocka. Ni vet, en sådan som dom sätter i bilarna när dom ska krocktesta dom.
En sån.
Det var inte vidare värt det dock, man blev alltid så illa tilltygad av alla krockningar. Och det var inte direkt bra betalat heller.
Jag har haft en flickvän i hela mitt liv. Agneta. Hon kom som en stormvind in mitt liv under 20-talet.
Sedan dess har jag aldrig haft en flickvän, alla springer ifrån mig.
Det KAN vara för att jag bara badar en gång om året, men jag menar.. Vad? Lite musk tänder ju vissa tjejer.
Jag menar kolla på den där .. Vad heter han? Som alla skriker om nuförtiden? RÅBERT PATTESON. Ja men precis. Han duschar ju inte.
Och han är väl "het".
Då borde ju jag med vara det.
Eller hur?
Jag tänker bara LOGISKT. Inte mitt fel att jag är överintelligent.

Okej, vi säger att ni lärt er lite om mig nu..
Dags att berätta om min dag.

Idag vaknade jag runt 13.00 och sedan slog jag till brosan så att han vaknade. Sen skaffade vi denna blogg, och hokuspokus jag sitter vid datorn.
Det är en Windows 98, OOH. Tunga grejer.
Den är väl typ den nyaste? Eller hur?
Jag har hört talas på omvägar om något nyare.. Vad hette det? Windows Fista.
Ja, just det.
Jag tycker personligen att det låter lite suspekt att hålla på med ett operativ system som heter Fista, men visst.

Ha en bra dag nu alla!
Jag ska äta min frukost bestående av gröna ägg och bacon!
SHOLOUNGG

Kommentarer
Postat av: Emx...

Förstår inte heller varför alla skriker efter en snubbe som aldrig duschar xD

Haha, det låter inte logiskt

2009-08-05 @ 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0