Känsliga läsare VARNAS

Titta vad man hittar när man kommer hem på golvet;



Jag antar att Gerre glömt var toaletten låg igen...
Det är konstigt, vi har en etta och han har svårt att hitta till toaletten... Ojojoj.

Jag har planer för något stort för bloggen!
Jag har ju hört talas om sådana här ..
"gästbloggare", vad tycker ni, skulle det vara något för denna blogg?
Isf. Har jag tänkt att Jarri skulle gästblogga typ ibland när han känner för det...

Tillbaka till bajset...
Vem ska plocka upp det?
Det finns en urinfläck och en bajsklutt.
Jag tänker i allafall ej städa.
Vem vill egentligen?

Kommentarer
Postat av: Emx...

Ärligt.

ÄCKLIGT.

Haha.

Helt sjukt!

2009-08-07 @ 00:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0