Jag tror jag blivit besatt av att blogga.

Och det låter inte särskilt bra i mina öron.
Under helgen kommer jag inte blogga så mycket, men.. Gråt inte. Världen går inte under.
Jag lovar.

Gerre vaknade till liv under natten och då satte vi oss på taket på detta lägenhetshus och kastade kottar på kråkorna som satt på den ökända "kråkbänken".

Om Gerre bloggar idag, det vill han inte svara på, men han är ledsen att han inte alls bloggade igår. Så vi får se om han tar igen det idag.

Jag diskuterade med Jarri huruvida Jarri skulle vilja gästblogga. Han skulle fundera över helgen sa han, men...
Ja. Jag fick ju låna hans mopp igår.
Det gick inte så bra.
Gerre misstog den från att vara toaletten och kissade i hinken.
Vem tänker tömma den?
INTE JAG I ALLAFALL..

Jajaja, nu efter att jag väckt Gerre ska vi iväg och dricka våran frukost på puben. Sen ska Gerre till tandläkaren, kanske det kommer ett inlägg om det senare.
Vi får se, eller så lämnar vi det öppet helt enkelt.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0