Ja.

Gerre är nu hemma från sjukhuset.
Ja, det är sant.
Fast han ligger mest ner. Läkaren har beordrat sängvätning i tre veckor.
Sängvätning?
Heter det verkligen så?
- Jag bryr mig inte.

Hursomhaver så har jag rånat en närliggande ICA-butik för att kunna köpa en laptop.
Jag har nu 6999 kr och 50 öre.
Det borde räcka till laptop.
Jag tackar, om nu denna läser denna blogg, ICA-kassabiträdet som var ett snällt och naivt offer att råna!
Thank you!

Jag lovar, jag kommer att försöka blogga imorgon, men nu är det så att jag måste ta igen lite pub-tid med Jarri! Och det är mycket tid som ska tas igen..
2 veckor typ!
Det är ju.. mycket.

Men vi hörs möjligen imorgon!
Nu står Jarri och tutar på sin epatraktor igen..
för fan.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0