Full.

Jag är lite full just nu, och jaeg har en massa tankar angående en massa saker.
Vi börjar med det mest självklara;

Öl.  Denna bild tog jag idag på hemvägen, någon hade så snällt placerat ut dom som färdedryck till mig och Gerre. Jag är evigt tacksam för detta. Titta vad fint. Jag tog den med min mobilkamera. Jag har den första mobilkameran som kom. Jag var den första i Lysekils trakten med den, eftersom att jag snodde den från påven (det var en snobbe med hög hatt) och jag är nu den enda med den. Alla säger att den är dålig.
Nej, den är bra.
Kolla bilden..
Så fint. Jag drack precis upp min öl. Jag var ju tvungen att dela med mig med Gerre. Suck.

YUMMY. Så där såg Agneta ut. Japp. Ignorera  namnet som står.. Det där är min flickvän Agneta..
JAG SAAAAAAAAAAAAAKNARRRRRRRRRRR HENNEEE.....
jag ska leta fram hennes nummer och ringa henne..
Fast, jag kanske inte ska göra det när jag är FULLLL?
................


jo.

Kommentarer
Postat av: Emx...

gör så du ;)

2009-08-05 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0