Det är äckligt.


När till och med jag, Rudde, tycker det är äckligt i min egen lägenhet så är det verkligen äckligt.
Gerre låg fortfarande däckad när jag bestämde mig för att gå till puben igen, så han följde inte med. Han låg där i sin soffar i sitt eget, nypissade urin.
Men när jag satt där på puben och lade en fjärt, så kom jag verkligen på något. Det är nog dags för att städa ettan. Eller hur?
Så jag frågde runt efter en mopp.
Jarri, min kompis och även potentiell gästbloggare, sade att han hade en mopp.
Det är den ni ser där över.
Rosa.
Lite ... gay? Men ja.
Jarri är sådan. Han tycker sig vara så säker i sin roll som heterosexuell så att han kan ha en rosa mopp.
Starkt av honom.

Nu ska jag kolla om Gerre andas innan jag går till min favoritplats.
Vill ni veta vad det är för plats?
Det är...
Kvinnornas omklädningsrum på Lysekils badet.


Fast först,
ICQ:a Jarri om att han ska ta med sig filmkameran och moppen!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0