Bloggar igen.

Ja & Gerre kom preciiiiiiis hem från puben.
Jojojo. Varenda gång jag lagt in ett såkallat "inlägg" (vilket får mig att tänka på silikonpattar) här på "bloggen" så har jag varit full.
Det är väl dags att berätta hur det gick med Agneta.
Ni vet bilden som jag la upp förut.
Ja, den bilden tog jag på henne på 20-talet.
Nu ser hon ut såhär;

Nej ärligt talat så tror jag inte att det kommer att ske igen, Sorry Agneta.

Efter att jag skrivit detta och jag har väckt Gerre (han har däckat) så ska vi dra till Lysekils högsta punkt, det är en kulle på 10 meters höjd. Där ska vi då sitta och pissa ner på folk som passerar nedanför!
Alltid trevligt!

Haaee en trevligt kväll allesammans, vi ses i gryningen!

Kommentarer
Postat av: Daniel

wow, såååå mäktig fin frilla!

2009-08-06 @ 00:37:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0