Äntligen är bakfyllan över.

Jag märkte idag att Jarri bloggat. Han ICQ:ade mig och sade att han gjort det under helgen.
- Jag däremot har inte bloggat.
Anledningen; Alldeles för mycket öl.
- Eller okej, där ljög jag, man kan inte få för mycket öl. Öl är en bra dryck för de bästa av kämpar. Och jag är en riktig kämpe.

Gerre mår inte bra just nu, så det verkar som om jag får sköta denna blogg alldeles by myselff. Men det är inte hans fel. Han har problem med spriten. Men jag ska tjata på honom, för jag vet att ni alla vill att han ska läsa.
Ni saknar honom, det vet jag.

Men som sagt, om man dricker så blir man bakfull och det var inte först idag som det värsta gick över. Jag är dock konstant bakfull, men efter helgerna blir det alltid värre, eftersom att jag dricker så jävla mycket öl.
Det finns inte ord för det.
Säkert 9 liter i timmen.

Jag önskar er alla en skön kväll.
Nu ska vi dra till puben sen är det av till en av förorterna för att ragga fjortisar som firar sista veckan på sommarlovet! HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0